مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 18:302020-10-31حوادث

چرایی خودسوزی جوان رودباری/ برخورداری از شغل مناسب را حق هر جویای کار می دانیم


برخورداری از شغل مناسب را حق هر جوان و فرد جویای کار می دانیم و پاسخگویی درست ادارات و دستگاه های دولتی و بخش خصوصی به متقاضیان همواره مورد تاکید ما بوده است.

- ایسنا/گیلان فرماندار رودبار گفت: برخورداری از شغل مناسب را حق هر جوان و فرد جویای کار می دانیم و پاسخگویی درست ادارات و دستگاه های دولتی و بخش خصوصی به متقاضیان همواره مورد تاکید ما بوده است.

هوشنگ عباسقلی زاده در گفت وگو با ایسنا، به تشریح حادثه خودسوزی جوان رودباری پرداخت و اظهار کرد: متاسفانه آقای(حمیدرضا - ب) جوان 32 ساله اهل روستای گنجه از توابع شهرستان رودبار روز پنجشنبه، هشتم آبان ماه امسال با حضور در مقابل شرکت معدنی شباب اقدام به خودسوزی کرد.

عباسقلی زاده، با بیان اینکه به محض شنیدن خبر این حادثه، فرد مذکور با حضور عوامل امدادی و درمانی ابتدا به بیمارستان رستم آباد منتقل، اما به دلیل شدت سوختگی به بیمارستان ولایت رشت اعزام می شود، خاطرنشان کرد: از طریق دانشگاه علوم پزشکی استان و مدیران بیمارستان محل بستری این جوان پیگیر لحظه به لحظه وضعیت جسمی ایشان هستیم.

وی با بیان اینکه بنا به اعلام مدیران شرکت مذکور، وی در بازه زمانی حدود شش ماهه از تیرماه 98 به صورت روزمزد و غیر مستمر در قسمت دیوارچینی شرکت شباب مشغول به کار بوده است، گفت: این شرکت بعد از ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرایی خودسوزی جوان رودباری/ برخورداری از شغل مناسب را حق هر جویای کار می دانیم

چرایی خودسوزی جوان رودباری/ برخورداری از شغل مناسب را حق هر جویای کار می دانیم